Tuesday, August 31, 2010

Menyambut Bulan Kemerdekaan Malaysia 2010..


Hari nie... sangat mengembirakan kerana Malaysia telah mencapai kemerdekaan yang ke-53.. sungguh tak disangka kan3x... walaubagaimana pun.. hidup ini harus diteruskan... bak kata pepatah "yang lama ditinggalkan cari yang baru".. 
Tp kehidupan saya kini jauh lebih berbeza kerana saya mempunyai ramai kawan... Saya juga mempunyai seorang pasangan hidup saya yang berasal dari Tamparuli Sabah... Kawan baik saya yang berasal Dari Setiu, Terengganu...Adik2 Angkat saya yang berada di Sabah, Penang, Johor, Terengganu, KL... 
Oleh itu, saya ingin mengucapkan ribuan terima Kasih kepada anda semua... 
Dengan ada nya korang di dalam hidup saya ini, saya tidak lagi merasa kesunyian...
Dengan itu juga, saya mengharapkan korang mendoakan saya ok... dan saya juga akan mendoakan korang supaya bahagia dan hidup aman dan damai....

1 comment:

ieda said...

semoga happy selalu ya