Wednesday, September 1, 2010

Kenapa aku mudah care kepada org yang aku Sayang

kenapa aku care kat kau??? Persoalan yang sukar untuk di jawab....
sejak ko dtg dalam hidup saya.. aku buat tak tau jer... tp dah lama kelamaan aku dah mula anggap kau mcam sebahagian dalam keluarga... bukan sorang jer.. yang lain pun sama.... tp kau lain... kau buat aku makin ingin ku bencikan kau... tp kenapa?? kau bagai kan org yang sebelum nie... yang buat tak endah akan segala nyer.... bila ku ckp ko tak pandang... bila ku menunggu respond ko bagaikan kayu yang tunggu nak di bakar hidup... Geram nyer... tapi apa kan daya... ku nie bukan lah sape2. ku hanya seorang insan biasa yang berperangai pelik... Tp aku tahu akan diri ku sebenarnye.. aku boleh pimpin diri aku, malah boleh lupa kan org dengan mudah jika aku nak... 
Dalam dunia nie bukan senang nak hidup.. banyak dugaan n rintangan yang kena harungi... Seperti yang korang tau kan... saya ada masalah besar melibatkan maruah... tp kawan2 dan keluarga sentiasa membantu... tp saya tak kisah kerana ku tau tu adalah TIDAK BENAR... so, fikir2kan lah.. fikir masa depan.. fikir secara matang.. biar perlakuan budak2 tp Pemikiran itu harus kita matang kan... Kita kena bijak berfikir untuk tahu mana yang benar dan mana yang salah, mana yang bagus mana yang buruk... 
SALAM IKHLAS...
MAJU LAH UNTUK DIRI ANDA, BUKAN UNTUK ORANG LAIN...

No comments: