Thursday, September 2, 2010

Terima Kasih!!!

Kini ku telah membuat perjanjian dengan adik angkat ku... aku tak tau tp aku rasa ini bukan untuk saya tp untuk kebaikan dia dan masa depan dia... aku tak kisah... tp aku nak tengok ko bukan macam org lain.. aku nak kau jadi diri kau yang mempunyai hala tuju dan bermasa depan... kini ku lebih menyayangi mu, lebih dari adik kandungku... juga. selama nie ko selalu berada di sisi ku.. dikala ku perlukan teman... so, aku tak kisah... hanya kita tau kebenaran disebalik nya... Tp ingat lah... bahawa pengaruh jahat ada di mana2... Tp "once the promises broken... i"ll let you go. and we will take a different road, which i leave u behind"... 
so please take care of your self.. that is more important...


"Love, Care n Pray Always be wit u"

1 comment:

Akay said...

Tank you so much !!!