Friday, November 5, 2010

Hari Ini 5/11/2010

Hari ini saya agak tertekan sangat2.... macam nak melepaskan jer semua yang ada pada saya... tp ada kah itu keptusan terbaik ku?? Erm tak tau lah... kadang kala saya tak tau nak ape... tak tau nak fikir ape g.... saya terlalu memikirkan dia sampai diri ku terjejas.... Ntah la kenapa saya sangat menyayangi dia... saya rasa dia dah macam dalam keluarga saya... kenapa yer.,.... ARGGGHHHH!!!!! nak pikir pun susah... tak pikir pun aduhhh... sakit nye hati ini... erm banyak kawan2 saya nasihatkan saya untuk relex.. dan kadangkala suh saya melupakan dia... tp susah bagi saya untuk lepaskan begitu sahaja... tp apa nak buat.. saya bukan nya apa dalam hidup dia... hidup dia biar dia yang tentukan... saya dah ckp apa yang saya nak kata.. berdasarkan pengetahuan dan pengalaman yang saya lalui... dan terpulang kepada dia untuk mendengar atau tidak.... hanya Tuhan jer yang tahu... huhuhuhu....

No comments: