Tuesday, November 9, 2010

I DonT Care AnyMore!!!!!!!

Sekarang nie saya dah malas nak care or nak sayang kat org... accept MIMI n my family.... dan saya dah malas nak ckp kat org.... erm ckp pun bukan ada gunanya kan.... klu tak nak dengar... lain kali jgn buat org nie macam patung... ckp pun tak guna... macam ckp dengan pokok kayu.... selama ni dah banya saya bersabar... sekrang nie dah takde dah sabar2... asyik2 menyusahkan diri sendiri jer kan2x.... sekarang nie nampak lah saya yang sebenarnya... saya dah tak macam sekarang nie... im back too my old self... dimana saya tak kisah pasal korang... dan yang paling penting DONT DISTURB MY LIFE!!!!... ok... so... thanks for everythings that you gave it too me... i appreciate it... saya ada banyak benda lagi nak buat daripada nak kisah pasal hidup org... Dan sekarang nie... saya da rasa lega n happy... banyak lagi kawan2 saya yang support saya dari blakang.......  

No comments: