Sunday, March 27, 2011

Penat FUTSAL

hari ini..... 27 mac 2011... program ku akan berlangsung di ampang sport planet... dimana ada 32 buah pasukan akan bertanding dalam kejohanan ini... saya harap kejohanan ini akan berjalan lancar dan takde cacar or celah yang akan memburuk kan program ku ini... saya juga telah membazir banyak masa, tenaga dan duit saya untuk mengadakan program ini... erm tapi satu jer saya minta kepada semua ahli prostar yang membaca blog saya ini... tolong lah.. kita sebagai ahli prostarian kite kena lah buat kreja ini dgn ikhlas kerana kita bukan sahaja membantu org lain.. malah kita juga membantu diri kita sendiri... dgn itu kita juga boleh menimba ilmu dalam pelbagai cara... tak kira lah macam mana kan.. Dan tolong jangan buat kerja semua ini hanya untuk mendapat mark up lebih dan utk kepentingan diri sendiri... oleh itu kita sama2 doakan kepada semua agar event futsal saya ini akan berjaya... saya bukan nak naik kan nama saya.. tpi untuk kebaikan nama prostar kuala lumpur dan malaysia.....

1 comment:

NeNeKeBaYaN lUnDu said...

yups... insyaAllah aku kan buat sedaya upaya... tahniah sebab program ko bejaya... thank juak jemput and bagi kmi peluang belajar sumting new today... hope, bg kmi pluang skali lagi... and sorry atas kelalaian aku... aku takkan ulang benda yg sma next time, sebab aku dh blajar sumting new keh...