Sunday, March 20, 2011

Tournament Bowling!!

Semalam 19 March 2011.. saya dan kengkawan ikut tournament bowling... hahahaha... best gak ar... tp tak main betul2 klu main betul2 mesti menang kan... hahahaha... tak lah Kiteorg dapat number 2... kite bagi peluang org lain menang plak... huhuhuhuu..... erm ada 10 team yang bertanding team aku dpt number 2... seperti mana yang aku g tau kan... kuang2... entah lah nak ckp pe g erk.... owh ya.. Event aku plak next week... berdebar rasanya.. harap2 semuanya lancar kan.. hihihihi... erm saya mmg nak sangat event nie berjaya.. sebab saya nak org tau saya mampu nak buat benda2 besar punya... hihihihih...  nanti pas nie.. mesti banyak event g.. huhuhuhu.. penat... tp sekarang nie saya nak fokus untuk final exam saya... sebab saya nak grad tahun nie gak... tak kisah lah pa terjadi,,,,,

No comments: