Thursday, March 17, 2011

ShOOpping!!!

Today i just got back from KLMU... meeting my friends there.... but b4 that... saya dgn member g la servay hp blackberry kat pertama kompleks.. hahahaha.... lucu nie... bleh plak ade india sesat tanya jalan... padahal dah terang2 ade papan tanda tulis jalan sultan ismail... hihihihi... lawak dorh... lepas tu... p lah makan kat Maju Junction... then jalan lagi p lepak kat EON foodcourt dpan Kolej KLMU... then makan lagi... hahahahaa.... sambil menunggu tu aku teman lah kawan saya p ambik assignment... agak terkejut gak ar.. coz member2 dia semua sopprting... mcam member saya juga.. hahahahaha.... lepas tu gerak lah p ts... sambil memegang payung.. sebab hujan gerimis... agak romantik gak lah... hahahahhaha.... then beli ticket monorail kat medan tunku... turun kat imbi... terus jer jalan g lowyatt... sambung servay nak cari blackberry... hihihihi... and then... pikir2 punya pikir tak nak la beli blackberry.. mahal sangat kot... hahahaha... then p lepak TS.... lepak2 punya lepak... saya ambik keputusan nak beli suar... pergi tingkat 5.. beli suar kat kedai 3rd generation... hahahaha... beli suar 1 n baju 3... kaya giler... tp nak g tau... baju n suar di murah.... yang miskin pun leh beli kot... hahahaha... percaya la!!! then lepak g mcdonal TS... then makan lagi...... tak sampai 40 minit.... kiteorg jalan g nak cari Yong tau fu@celup2... hahahaha... Muaz2.. makan celup2 yerk".... tp kedai tak buka... so kiteorg pun p lah makan nasi ayam kat jalan Bukit bintang... hahahahaha.... sedap lah gak kan.. hehehehe.. saya suka... DAMN!!!!... erm ok lah nak rehat jap.. klu ada masa g saya post lah blog ok... hehehehe... tu lah hari2 saya pada hari ini... 17 march 2011.... hahahahahaha

No comments: